"Приват24" блокує комунальні платежі, а співробітники банку нічим не можуть допомогти. Таку скаргу залишив на порталі Мінфін українець, котрий другий місяць поспіль стикається з труднощами при сплаті комуналки.
За словами українця, він здійснив оплату за комунальні послуги через "Приват24", проте платіж просто блокується та "зависає" на стадії перевірки.
"Чим далі тим гірше. Другий місяць поспіль виникає проблема з оплатою комуналки через Приват24. Платіж просто блокується якоюсь фінансовою службою. Вискакує повідомлення про те, що платіж перевіряється. Жодних інших повідомлень чи дзвінків із банку", - розповів українець.
Чоловік зазначив, що звертався на підтримку ПриватБанку, втім, жодної допомоги не отримав. Йому порекомендували спробувати сплатити послуги через термінал, але в його випадку це неможливо, оскільки він є воїном ЗСУ і перебуває на службі.
"Телефонуєш на 3700. Там теж голосовий, помічник, всі нерви витріпле, поки з живим оператором з'єднає. Оператор теж нічого не розуміє і не може допомогти - напружує, що вам дзвонили, але відповіді не було. :) При цьому жодного пропущеного у вхідних. Минулого разу чекав більше доби - нічого", - обурився клієнт.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "Приватбанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.