Apple більше не надаватиме підтримку клієнтів у X (раніше Twitter), як раніше помітив MacRumors . Коли ви намагаєтеся надіслати пряме повідомлення в обліковий запис служби підтримки Apple , тепер вам буде запропоновано відвідати загальну сторінку підтримки на веб-сайті Apple.
Обліковий запис так само відповість автоматичною відповіддю на будь-яке повідомлення, яке ви йому надіслали. Після запиту про проблему з iPhone 15 служба підтримки Apple відповіла: «Схоже, у вас проблема з iPhone. Ми можемо допомогти, але щоб забезпечити найкращу підтримку, ми хотіли б продовжити цю розмову в іншому каналі підтримки». Повідомлення також містило посилання на сторінку підтримки Apple iPhone.
Зміна також означає, що служба підтримки Apple більше не надаватиме індивідуальну допомогу клієнтам, які позначають компанію в публікаціях. Замість відповіді з проханням надіслати клієнтам приватні повідомлення компанії, тепер вони спрямовуються на веб-сайт Apple для отримання додаткової допомоги. The Verge звернувся до Apple із запитом надати додаткову інформацію, але не отримав відповіді.
У серпні MacRumors повідомляв, що Apple планує ліквідувати близько 150 ролей радників із підтримки соціальних мереж , які допомагали клієнтам на X, YouTube і форумах спільноти підтримки Apple. Зміни мали набути чинності 1 жовтня, і з тих пір Apple змінила опис у своєму обліковому записі служби підтримки Apple на X, щоб відобразити це. Як зазначає MacRumors , у профілі служби підтримки Apple раніше говорилося, що вона «доступна щодня, щоб відповісти на ваші запитання», але тепер сказано, що «ми тут, щоб надати поради, підказки та корисну інформацію, коли вам це найбільше потрібно».
Схоже, служба підтримки Apple перестала відповідати на запитання клієнтів у розділах коментарів до своїх відео YouTube. Однак MacRumors повідомляє, що допомога клієнтам на форумі підтримки Apple триватиме «тимчасово», оскільки компанія перейде на надання допомоги по телефону.