"Ми не знаємо": "ПриватБанк" кидає українців віч-на-віч з проблемами
"Ми не знаємо": "ПриватБанк" кидає українців віч-на-віч з проблемами

"Ми не знаємо": "ПриватБанк" кидає українців віч-на-віч з проблемами

Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає. Щодня на різні портали надходить безліч скарг про те, як банк несправедливо закриває рахунки клієнтам і знімає комісію, а також ігнорує, коли ті звертаються за допомогою.

З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють на інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Жінка має рахунок ФОП у "ПриватБанку" і щоразу, коли намагається звернутися за допомогою до його працівників, її хочуть якнайшвидше позбутися.

"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну й ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.

Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не цей відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".

"Думаю поміняти банк", - заявила українка.

Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот
Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

Також портал Знай.ua писав, що ПриватБанк повертатиме гроші за проїзд у поїздах, автобусах і навіть таксі: як заощадити

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader