Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає. Щодня на різні портали надходить безліч скарг про те, як банк несправедливо закриває рахунки клієнтам і знімає комісію, а також ігнорує, коли ті звертаються за допомогою.
З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють на інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.
Жінка має рахунок ФОП у "ПриватБанку" і щоразу, коли намагається звернутися за допомогою до його працівників, її хочуть якнайшвидше позбутися.
"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну й ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.
Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не цей відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".
"Думаю поміняти банк", - заявила українка.
Також портал Знай.ua писав, що ПриватБанк повертатиме гроші за проїзд у поїздах, автобусах і навіть таксі: як заощадити