Українці залишають безліч скарг на роботу "Нафтогазу", одна з причин – завчені відповіді представників компанії, від яких неможливо дочекатися допомоги.
"Особливість" поведінки працівників компанії відзначив незадоволений українець під постом "Нафтогазу" у соцмережі Facebook. Він впевнений, що на запитання клієнтів відповідають боти, тому не варто розраховувати на допомогу у вирішенні питань.
Крім того, українець попередив інших про те, що при сплаті комунальних послуг через сервіси, які рекомендує компанія, комісія набагато вища.
"Той самий LiqPay бере комісію 3%, а повертають 1", - написав він.
Щодо комісії в "Нафтогазі" відповіли, що компанія не встановлює її розмір при здійсненні платежів, і все залежить від банку та виду картки. А ось про те, що клієнтам відповідають боти, промовчали.
"Уточнити шляхи для здійснення оплат без нарахувань комісій, Ви можете звернувшись до відділення банку, послугами якого користуєтесь. Знижка в розмірі 1 % нараховується за вчасну проведену оплату за допомогою онлайн сервісів компанії", - відповіли клієнту.
Також портал Знай.ua писав, що в Yasno звернулися до споживачів щодо електроенергії: можна зробити онлайн та абсолютно безкоштовно