/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F92%2F39646ad1bd606126163f980603e4e3c2.png)
До Ризького порту прибув перший контейнерний поїзд із українською агропродукцією
Латвійський порт R?gas Univers?lais Termin?ls (RUT) прийняв і розвантажив перший тестовий потяг із українською агропродукцією
Про це повідомляється на сайті Латвійської залізниці.
З України привезли 1423 т українського ріпаку, які були завантажені в 54 контейнери
Згідно з повідомленням, контейнери з України прибули до Ризького порту через Каунаський інтермодальний залізничний термінал, де їх було завантажено на платформи ТОВ "LDZ CARGO" для продовження шляху до Риги. Наразі український ріпак розвантажується і зберігається на складах RUT.
Міністр транспорту Латвії Каспарс Брішкенс заявив: «Я дуже задоволений успішною співпрацею Латвійської залізниці, Ризького порту та Ризького універсального терміналу, які забезпечили першу доставку українських зернових вантажів залізницею та перевалку в порту. Також у майбутньому Латвія стане критично важливим союзником України, наближаючи та інтегруючи Україну в європейську транспортну мережу».
За інформацією керівника Ризького вільного порту Ансіса Зельтіньша, з початку війни термінали Ризького порту активно працювали з перевезення української зернової продукції, але її доставляли в порт автотранспортом, який "не можна порівняти із залізничним транспортом з точки зору ефективності та обсягу вантажоперевезень".
Зазначено, що прийом зерна в контейнерах – новий досвід для терміналів Ризького порту.
Едгарс Рудзітіс, керівник департаменту наливних складів компанії RUT, підкреслює, що термінал обладнаний і готовий приймати зернові контейнерні поїзди з України, він також має необхідні технології для обробки контейнерів, а також склади та відповідну інфраструктуру для наливних. зберігання та навантаження вантажів.
Голова правління VAS "Latvijas dzelzce?š" Рінальдс Плявнієкс, зі свого боку, розповів, що доставлене в контейнерах українське зерно - перший вантаж з України, який буде перевезено через інфраструктуру компанії.
"Ми неодноразово підтверджували, що потужності латвійської залізничної інфраструктури та SIA "LDZ CARGO" дають нам змогу перевозити й обробляти великі обсяги вантажів, зокрема зернових з України. Відповідно до ситуації, що склалася, ми створили нові варіанти вантажоперевезень і плануємо розвивати їх у майбутньому, щоб вантажоперевезення зерна та інших продуктів між Україною і Латвією могли здійснюватися регулярно", - запевнив вантажоперевізник.

