/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F88e01b887b1ea9376dd01bde60c7356d.jpg)
Клієнтка "Київстар" стверджує, що з її рахунку двічі зняли оплату за тариф, а оператори кидають слухавку
Компанія "Київстар" - популярний мобільний оператор, який заслужив довіру мільйонів українців.
На рахунку компанії чимало задоволених українців, які не мають ніяких проблем з послугами. Тому підключають не лише пакет для мобільного зв'язку, а й домашній інтернет від компанії. Але є і ті, кому пощастило набагато менше.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1e9b23f3d2c9368ddeea618c480a8eda.jpg)
Під однією з публікацій "Київстар" в Фейсбук, клієнтка оператора поскаржилася на жахливе обслуговування та здирництво. За словами жінки, з її рахунку двічі зняли абонплату.
"Не можна, щоб лишня гривня залишалася на рахунок, бо все познімають! Два рази зняли абонплату за тариф." стверджує клієнтка
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb15f2b5f9c30062f817acc128c943f5f.jpg)
Але це виявилося не єдиною проблемою. За словами жінки, вона вирішила зателефонувати до оператора та з'ясувати в чому справа. Однак це не допомогло, адже співробітник компанії просто кинув слухавку. Жінка обурена таким ставленням до клієнтів, тому й написала відгук в соцмережі.
"Оператор просто кидає трубку!!! Це такий сервіс і вирішення питань?" запитує обурена жінка
На всі звинувачення клієнтки відповіли і в "Київстар". Представники компанії попросили номер телефону та деталі ситуації, щоб ретельно все перевірити та надати жінці допомогу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9052a91d6967b3aec3e2f341b1fe3071.jpg)
Раніше портал Знай інформував, будемо на зв'язку навіть у блекаут: "Київстар" дав надію абонентам
Також наш портал повідомляв, Vodafone порадували українців вигідною пропозицією: безкоштовно не тільки для вас, а й для вашого сусіда

