ПриватБанк обдурив українця під час видачі валюти: "Треба перевіряти біля каси"
ПриватБанк обдурив українця під час видачі валюти: "Треба перевіряти біля каси"

ПриватБанк обдурив українця під час видачі валюти: "Треба перевіряти біля каси"

Українець стверджує, що у ПриватБанку його обдурили під час видачі валюти. Деталі скандального інциденту він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

За словами українця, він отримував валюту в касі ПриватБанку і лише повернувшись додому, помітив, що йому видали пошкоджені 500 євро.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"При знятті валюти з валютного рахунку видали купюру в 500 євро. Спочатку не помітили, а вже вдома помітили, що край купюри був порваний та заклеєний клейкою стрічкою", - поділився українець.

Клієнт зазначив, що наступного дня звернувся до ПриватБанку, щоб змінити проблемну купюру, проте співробітники відмовили, аргументувавши, що перевіряти отриману готівку потрібно не відходячи від каси.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"На наступний день звернулись до банку з проханням дати нормальні купюри (впевнені що касир банка бачила, що купюра склеєна коли видавала її). Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д.", - додав клієнт.

У ПриватБанку відреагували на скаргу українця та підтвердили, що дії співробітників банку були правильними. Так, будь-які претензії клієнт може висунути на адресу банку, тільки не відходячи від каси.

"Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк не приймає", - повідомили у "Приваті".

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader