/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fedb8d3182f06a65572766ac0d207bf96.jpg)
ПриватБанк обдурив українця під час видачі валюти: "Треба перевіряти біля каси"
Українець стверджує, що у ПриватБанку його обдурили під час видачі валюти. Деталі скандального інциденту він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами українця, він отримував валюту в касі ПриватБанку і лише повернувшись додому, помітив, що йому видали пошкоджені 500 євро.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F49d11b1636db2fcfd06ae5873d40cd55.jpg)
"При знятті валюти з валютного рахунку видали купюру в 500 євро. Спочатку не помітили, а вже вдома помітили, що край купюри був порваний та заклеєний клейкою стрічкою", - поділився українець.
Клієнт зазначив, що наступного дня звернувся до ПриватБанку, щоб змінити проблемну купюру, проте співробітники відмовили, аргументувавши, що перевіряти отриману готівку потрібно не відходячи від каси.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F07cfdf857ca56d96ccaa29742779c2c4.jpg)
"На наступний день звернулись до банку з проханням дати нормальні купюри (впевнені що касир банка бачила, що купюра склеєна коли видавала її). Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д.", - додав клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу українця та підтвердили, що дії співробітників банку були правильними. Так, будь-які претензії клієнт може висунути на адресу банку, тільки не відходячи від каси.
"Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк не приймає", - повідомили у "Приваті".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F33bcf75e216aaa92282d03c9454cc5eb.jpg)
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців.

