/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F10105d9c8f8b67bde2916153628283a3.jpg)
Ще одна російська авіакомпанія потрапила під удар санкцій
На сьогодні Azur Air використовує лише 14 літаків із 22. Про це повідомив заступник гендиректора авіакомпанії Андрій Муканін, інформує 24 Канал.
Крупна авіакомпанія Росії опинилася під ударом санкцій
Авіаперевізник літає лише на американських літаках – Boeing 757 та Boeing 767. Їхнє використання ускладнене через санкції, які забороняють офіційне обслуговування та постачання оригінальних запчастин.
З 14 літаків 4 належать Azur Air, а 10 – російським лізингодавцям. 8 бортів, які простоюють, перебувають у власності зарубіжних компаній. Таким чином, російський перевізник не може використовувати їх для польотів за кордон.
Тепер авіакомпанія хоче викупити ці літаки. Однак проблеми з технічним обслуговуванням залишаться. Зараз в Azur Air ремонтують авіалайнери в аеропорту Внуково, а двигуни направили на ремонт до Ірану.
Як Росія закуповує запчастини для літаків Boeing і Airbus
Раніше повідомлялось, що найчастіше Росія купує запчастини у компаній з Об'єднаних Арабських Еміратів, Китаю і Туреччини. Лідером є дубайська компанія Ats Heavy Equipment & Machinery. За рік вона зробила понад 700 поставок до Росії.
Здебільшого запчастини для Boeing і Airbus дісталися групі "Аерофлот", до якої, окрім власне "Аерофлоту", входять компанії "Росія" і "Перемога".

