Один з найбільших українських банків "Monobank", який нещодавно анонсував "велике оновлення" свого мобільного додатку, продовжує подавати неприємні своїм клієнтам. Виявляється, банк може "фільтрувати" своїх клієнтів, які не тримають на рахунках грошей.
Принаймні таким спостереженням поділився один із незадоволених сервісом клієнтів банку "Monobank". За словами клієнта, банк фільтрує клієнтів, які не тримають кошти, або не дають заробити на відсотках із кредитних карток.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, в розділі для відгуків.
"Банк поступово перетворюється на ***. Фільтрує клієнтів, які не тримають кошти, або не дають заробити на відсотках із кредитних карток. На даний момент банк обнулив ліміт на оплату частинами, а також обмежив користування кредитними коштами. Це означає, що я за 20 днів повинен повернути банку 60000 грн., якщо не хочу платити відсотків за прострочення.
Здається, що банк спеціально поставив мене "раком" - або повертай кошти або сплачуй відсотки. Але так не порядно – можна було зменшувати ліміт поступово. І головне не називають причину, що посилаються на "магічну" програму", — розповів незадоволений клієнт.
Важливо зазначити, що представники банку таки надали відповідь на цей відгук:
Раніше повідомлялося, "Ніколи не можна розслаблятися": клієнти "Sense bank" помітили, що з карт пропадає по 20 грн.
Також, "Чекати 60 днів": клієнти Monobank не можуть зняти готівку з картки.