/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7d7d20b3dc97326343fba107b9f30adb.jpg)
"Присвоїв чужі кошти?!": банкомат ПриватБанку не видав кошти, а оператори відмахуються від клієнтки
ПриватБанк надає послуги мільйонам українців, які мешкають не лише на території України, а й за кордоном.
На офіційній сторінці в Фейсбук банк часто радує українців вигідними пропозиціями та акціями. Але в коментарях можна знайти не тільки схвальні відгуки та обговорення новинок. Під однією з публікацій ПриватБанку, клієнтка установи поскаржилася на негативний досвід роботи з банком.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F178f0be63da45c208ae9cb68bfe4866f.jpg)
За словами жінки вона хотіла зняти зарплатню зі свого рахунку, але грошей вона не отримала. Щоб вирішити проблему, клієнтка банку звернулася на 3700, але оператори відмовилися приймати заявку. Жінка поцікавилася в банку, що їй робити, адже як бути людині, яка розраховувала на ці кошти.
"Як бути людині, яка розраховувала на ці кошти?" цікавиться жінка
В самому банку відреагували на скаргу та розповіли, що робити при збої під час видачі коштів. За словами фахівців в такій ситуації повернути кошти можна буде лише піля проведення інкасації. Надлишок коштів буде переведено на карту, з якої ці кошти знімалися.
Але коментар від ПриватБанку в жінки викликав ще більше питань. Її цікавить саме те, яким шляхом дізнаються номер банківської карти, адже оператори відмовилися приймати заявку на повернення коштів. В ПриватБанку попросили надати особисту інформацію, щоб фахівці перевірили всю наявну інформацію.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe002d552d2a607a68f961941148f43ee.jpg)
Раніше портал Знай інформував, "Поводяться як шахраї": клієнтка Монобанку запевняє, що кошти їй повернули лише після кількох тижнів "морозу"
Також наш портал повідомляв, "Платити не буду": клієнт "Monobank" помітив, що його кредитні гроші "зникають" у різних країнах

