"Заморозив гроші на півроку": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію
Українець стверджує, що ПриватБанк заморозив його кошти на карті та навіть не назвав точної причини. Про це він написав у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Клієнт "Привату" заявив, що йому без попередження заблокували картку ще влітку і через місяці йому так і не вдалося повернути доступ до своїх коштів.
"Коли запитав у підтримки причину блокування сказали, що мені було надходження у розмірі 10000 і чи готовий я його повернути. Цього зарахування взагалі не було, дивно, що вони цього не бачать. Було два зарахування того дня сумарно на 43,7 тисячі", – поділився українець.
За словами чоловіка, банк досі не повідомив йому точних причин блокування рахунку і ніяк не йде на зустріч у вирішенні проблеми.
"Банк заморозив мені ці гроші на півроку. Я багато разів намагався вирішити це питання, але безуспішно. Банк зовсім не зацікавлений у вирішенні проблеми. І навіть причин блокування досі не повідомив", - поскаржився клієнт.
Фахівці ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта і заявили, що йому необхідно надати підтверджуючі документи щодо зарахування коштів по операції.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, перекази між картками можуть привернути увагу податкової: які ліміти краще не перевищувати.