Монобанк - віртуальний банк, який з'явився в Україні відносно недавно, але вже має популярність серед мільйонів українців.
Оскільки банк в мобільному додатку, то фізичних відділень немає, є лише точки видачі таких карток. Тому вирішити проблему з банківським рахунком буває складно. Про одну з таких ситуацій розповіла клієнтка банку на сайті Мінфін.
За словами жінки, вона вирішила зняти готівку з карти Монобанку в терміналі ПриватБанку. Після неправильної спроби ввести пін-код, банкомат почав відраховувати кошти, але гроші так і не видав. Через помилку при невдалій видачі грошей, у жінки списали не лише 11400 гривень, а й комісію за послугу в розмірі понад 100 гривень.
Після цього клієнтка банку звернулася відразу до двох банків. Але попри те, що термінал ПриватБанку, їй сказали розбиратися в Монобанку. Там в службі підтримки її попросили зачекати, бо 20 листопада гроші мали повернутися. Але цього не сталося. Згідно даних від Монобанку, жінці доведеться чекати близько 60 днів. Сама українка не розуміє, чому банки не можуть розібратися між собою і лише змушують її чекати. Тепер жінка залишилася без грошей, але з обіцянками про повернення через декілька місяців.
На цей відгук представники банку ще не відповіли.
Раніше портал Знай інформував, ПриватБанк попередив українців про затримки із виплатами
Також наш портал повідомляв, "Ощадбанк" попередив пенсіонерів, які одержують виплати на картку: що потрібно знати