ПриватБанк раптово заблокував картку постійному клієнту та залишив без коштів в іншій країні. Про це українець розповів у своєму відгуці на порталі Мінфін.
Українець заявив, що знаходиться за кордоном, де користується віртуальною карткою ПриватБанку. Раптом він виявив, що втратив доступ до "Приват24" і відповідно до грошей.
"Я перебуваю за кордоном і користуюся віртуальними картами через систему Приват24. Мої особисті картки з усіма коштами на рахунку та вхід до системи Приват24 були заблоковані з невідомих причин”, - поділився клієнт.
Чоловік намагався пройти верифікацію, а також звертався на підтримку банку, щоб з'ясувати причини та відновити доступ, але йому ввічливо заявили, що нічим не можуть допомогти.
"Я є клієнтом ПриватБанку понад 10 років і є членом Голд-клубу. "Банк залишив мене без доступу до моїх коштів і ніхто зі співробітників банку не може мені допомогти!", - обурився українець.
Працівники "Приват" відреагували на скаргу та порадили повторно звернутися на підтримку для вирішення проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк вирішив порадувати українців перед святами: хто отримає щедрі подарунки.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.