/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F527d8ced9ec75e1253543004fcfff4df.jpg)
Збій у терміналах ПриватБанку: українка розповіла, як можна "попасти на гроші"
Українці часом стикаються зі збоями у роботі платіжних терміналів. Найчастіше ситуація вирішується на користь клієнтка, але буває і навпаки. Про такий випадок розповіла клієнтка ПриватБанку на порталі "Мінфін".
Українка скористалася терміналом самообслуговування ПриватБанку, щоб поповнити свою картку. Пристрій без проблем прийняв усі купюри, проте не все зарахував на рахунок.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F62cfb21e47c1955b1131eeeda7b0822a.jpg)
Приватбанк. Фото: скрін youtube
"З 4000 (чотирьох тисяч) гривень термінал зарахував лише 3000 (три тисячі). Збою у роботі терміналу не було, просто на третій купюрі (всі купюри були номіналом 1000 (одна тисяча) гривень) термінал забрав її, але не зарахував", - поділилася клієнтка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1073e486ffa00fc4a4975424600767bb.jpg)
Приватбанк. Фото: скрін youtube
За словами жінки, вона відразу звернулася до служби підтримки, але співробітники "Привата" відмовили їй у поверненні коштів. При цьому, як стверджує клієнтка, причини свого рішення не озвучили.
"Тут же звернулася на гарячу лінію, залишила заявку. Результат - відмова у поверненні коштів. Без пояснення причини, без будь-яких доказів! Працівники банку чи інкасатори просто розводять на гроші!", - обурилася українка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff0bae06cbf0b6bba9c381ec4ce07bcfb.jpg)
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, виживайте як хочете: ПриватБанк залишив українця за кордоном без копійки за душею.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.

