У "Нафтогазі" розповіли споживачам, як розв'язати поширену проблему, яка може стати причиною неправильних нарахувань у платіжках. Інформація з'явилась у коментарях на facebook-сторінці компанії.
В "Нафтогаз" звернувся споживач, який припустився помилки при передачі показників лічильника. Він поцікавився, як діяти в такій ситуації, щоб не отримати платіжку з хибними нарахуваннями.
Фахівці компанії відповіли, що для виправлення хибних показників лічильника необхідно звернутися до оператора ГРС. Він здійснить необхідні коригування. При цьому, якщо оператор ГРС перейшов до групи Нафтогаз, тобто цілих три способи вирішити проблему з показниками.
Спосіб №1
Передати правильні показники газового лічильника, звернувшись до контакт-центру "Нафтогазу" за номерами: 066-300-2-888, 098-300-2-888, 093-300-2-888. У голосовому меню потрібно вибрати цифру "8" та повідомити, що бажаєте скоригувати дані. Потрібно назвати номер особового рахунку, ПІБ та адресу.
Спосіб №2
Скористайтеся чат-ботом NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У зверненні вказати особовий рахунок, ПІБ, адресу, а також описати ситуацію та надати правильний показник лічильника.
Спосіб №3
Написати листа з проханням скоригувати показники на електронну пошту компанії: client@gas.ua.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, як за копійки забезпечити собі теплу зиму: "Нафтогаз" дав пораду українцям.