Отримання грошового переказу може спричинити блокування картки. Про це клієнтка Monobank розповіла у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
За словами українки, їй без жодних пояснень заблокували картку Monobank. Вона звернулася на підтримку банку, де її попросили пояснити походження коштів, що надійшли на картку. Жінка стверджує, що передала усі дані, але це не допомогло.
"Монобанк заблокував мою картку без пояснення причини. Я подзвонила на гарячу лінію і мене фахівець банку попросив надати квитанції і пояснити походження грошей. Я надала всі квитанції за період який в мене попросив фахівець банку і пояснила кожен платіж", - поскаржилася українка.
Жінка запевняє, що вже два місяці не може добитися отримання грошей, які надіслали їй родичі як матеріальну допомогу.
"Також я пояснила що зараз знаходжусь за кордоном одна з двома малолітніми дітьми і мені всі мої родичі допомагають перебувати тут", - додала клієнтка.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та запевнили, що над вирішенням проблеми клієнтки працюють.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "На людей начхати": клієнту Monobank заблокували рахунок, відразу ж після поповнення картки.