Інженер каже, що перегін на цій ділянці закладено в складних умовах, але таких станцій у світі десятки, тому проблема, на його думку, в іншому. За складними конструкціями потрібен догляд, як і за автомобілем — огляд, ліквідація мікротріщин, вчасний ремонт тощо.
«За такими серйозними спорудами потрібно доглядати так само, як за тими ж автомобілями, потрібно регулярно проводити ТО, там можуть з’являтися мікротріщинки, якісь пошкодження. Їх потрібно швидко ліквідовувати, інакше вони розширюватимуться, розростатимуться і призводитимуть до більш серйозних наслідків — таких, як ми бачимо»
Є думка, що окрім р. Либідь і недостатньої уваги до проблеми, причина також може бути в новобудовах, які своєю вагою впливають на тунелі.
«Навколо відбувається всіляке будівництво — торгові центри, житлові комплекси біля тунелю. Усі ці споруди можуть впливати на тунелі — впливати своєю вагою і перегороджувати рух води, створюючи так званий баражний ефект — закупорюючи воду. Вона буде шукати якісь інші шляхи»
Термін у півроку інженер назвав "відсутністю налагоджених інженерних процесів, а також знань, як потрібно робити, вирішувати".
«Якщо у тебе налагоджені всі інженерні процеси, є готове технічне рішення, випробуване, всі знають, що робити… цілком можливо реалізувати дуже швидко, але я сумніваюся, що це наш випадок. Думаю, що швидко може не вийти»
Читайте також: Поліція розслідуватиме аварію в київському метро, внаслідок розгерметизацію тунелю