Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які уважно стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важливі новини від компанії "Нафтогаз". Справа в тому, що є ціла група клієнтів, які не мають можливості створити електронний "особистий кабінет" на порталі послуг компанії.
Саме тому фахівці компанії "Нафтогаз" вирішили розповісти, що потрібно робити в такому разі, якщо споживач не має доступу до сучасного смартфону або комп'ютера.
Про це стало відомо завдяки повідомленню компанії "Нафтогаз" у мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії поставила питання щодо "особистого кабінету" на порталі "Нафтогазу". Українка хотіла дізнатися, як користуватися цими послугами, якщо споживачі мають кнопкові телефони і не мають комп'ютерів.
У компанії "Нафтогаз" заявили, що чітко розуміють, що є категорія клієнтів, котрим процес диджиталізації є складним.
"Тому ми докладаємо зусиль, щоб допомогти таким клієнтам та зробити цей процес зміни звичок поступовим, максимально зручним та інноваційним. Саме тому продовжуємо відправляти паперові рахунки щомісяця після 20-го числа ", - повідомили у "Нафтогазі".
Передати показання лічильника, перевірити стан рахунку та вирішити ще багато питань - можна звернувшись до нашого контакт-центру за телефонами:
+38 066 300 28 88;
+38 098 300 28 88;
+38 093 300 28 88.
Нагадаємо,від безкоштовних путівок до ліків: пільги, про які не знали одержувачі допомоги.
Раніше повідомлялося, в "Нафтогазі" підказали, що робити тим, хто повірив у "соціальний тариф".
Також, проблема з передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку.