/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb869e7c4256501ccbeda70d72c351b94.jpg)
Переказали гроші продавцю, а він обдурив: ПриватБанк пояснив, як повернути своє
Українці часто здійснюють онлайн-покупки, але не завжди трапляються сумлінні продавці. Деколи є ризик відправити передоплату за товар і нічого не отримати. Фахівці ПриватБанку розповіли, як діяти в таких ситуаціях.
У фінустанові пояснили, що якщо клієнт переказав кошти з картки на рахунок покупця, а той обдурив, то банк здебільшого нічого зробити не може. У такому разі українець має звертатися до правоохоронних органів та повідомляти про факт шахрайства.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3e412bb7664c3fa3d54a08b38b45f869.jpg)
"Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином" - пояснили у ПриватБанку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa5bb41282225875c19e59d28623bccf1.jpg)
При цьому фахівці банку стверджують, що на запит правоохоронців можуть надати всю необхідну інформацію про власника рахунку.
З цього випливає, що банк не може скасувати або заблокувати транзакцію, щоб повернути кошти відправнику. Шанс повернути своє буде лише у разі написання заяви до поліції.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4053df9c4f8310fc6887d1da05b0a3dd.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші й комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.

