/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F3d9c1635363499510e33cbc77b212230.jpg)
Позитивні заяви влади про війну створюють розкол між ОП, військовими і суспільством – FT
Розбіжності стали очевидними коли Залужний заявив виданню The Economist, що війна зайшла в "глухий кут".
Стратегія влади України щодо висвітлення ситуації на війні створює розкол між Офісом президента, військовими і суспільством.
Про це йдеться у матеріалі Financial Times.
Як пише видання, йдеться про заяви влади, у тому числі через відеозвернення президента України Володимира Зеленського.
"За словами трьох осіб, знайомих з комунікаційною стратегією, меседж завжди полягає в тому, що "ми рухаємося вперед", з метою підтримання оптимізму в країні та за кордоном", - йдеться у статті.
"Ця політика застосовується на всіх державних рівнях, від міністерств і місцевих адміністрацій до військового командування, і включає сувору цензуру щодо поганих новин, таких як кількість українських жертв або успішні російські удари", - цитує FT трьох осіб, знайомих з комунікаційною стратегією української влади.
"Нам потрібно додати більше реалізму... ", - сказало виданню джерело, пов'язана з президентською стратегією комунікації.
Як зазначає Financial Times, розбіжності стали очевидними коли головнокомандувач Валерій Залужний заявив виданню The Economist, що війна зайшла в "глухий кут".
"Відвертість Залужного здивувала багатьох українців, а деякі західні лідери навіть телефонували до Києва, щоб запитати, що це означає і чи є переговори зараз пріоритетом, за словами чиновника", - пише видання.
Ірина Золотар, радниця і керівниця відділу комунікацій колишнього міністра оборони України Олексія Резнікова, розповіла, що стратегія оптимізму спочатку спрацювала, допомагаючи українцям повірити в себе і свою здатність протистояти вторгненню. Але зараз, за її словами, ця стратегія створила наратив, де "очікування завищені і не відповідають реальному стану справ".
"Майже у кожного українця є родичі чи друзі, які воюють або безпосередньо постраждали від війни. Якщо не буде негативної інформації, це вб'є довіру до влади", - наголосила директорка Українського інституту масової інформації Оксана Романюк.
Financial Times пише, що "військові лідери стверджують, що розрив між офіційними повідомленнями і ситуацією на місцях більше не є переконливим, а отже, не мотивує ні українців, ні західних партнерів країни".

