Українці стикаються з проблемами при знятті готівки. Наприклад, клієнт Monobank не зміг отримати гроші через банкомат "Привата". Про це він написав у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Українець стверджує, що скористався банкоматом ПриватБанку, щоб зняти гроші з картки Monobank. Пристрій вимкнувся прямо в момент відліку грошей. В результаті сума списалася з рахунку, але за фактом гроші залишились у банкоматі.
"26.10 о 5-й ранку при знятті коштів з картки моно в терміналі приват були списані кошти з картки, але не видані, він рахував гроші, потім загудів і вимкнувся (хочу відзначити ця ситуація там тепер відбувається щоранку) списує у всіх з карт моно і не видає”, - поскаржився українець.
Клієнт негайно звернувся до банку, де спочатку сказали чекати 6 днів, а потім заявили, що повернення коштів буде здійснено протягом 2 місяців.
"І ось я пишу їм періодично дізнатися чому я не з вини повинен чекати свої 20 тисяч у період війни. У банку відповідь одна, чекаємо!", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка виявилася по вуха в боргах через щедрість Monobank: чим небезпечний високий кредитний ліміт.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.