У Vodafone розповіли, чи вистачить сім-карт для абонентів "Київстару" та як перенавантаження вплинуло на зв'язок
У Vodafone розповіли, чи вистачить сім-карт для абонентів "Київстару" та як перенавантаження вплинуло на зв'язок

У Vodafone розповіли, чи вистачить сім-карт для абонентів "Київстару" та як перенавантаження вплинуло на зв'язок

Масштабна кібератака на "Київстар" 12 грудня спричинила зростання навантаження на мережі інших українських мобільних операторів. Наприклад, у Vodafone кількість нових підключень збільшилася в кілька разів. Тим не менш, у компанії запевняють, що впоралися з напливом нових абонентів – як і з забезпеченням їх фізичними SIM-картами, дефіциту яких не спостерігається.

Про це там розповіли OBOZ.UA. В компанії зазначили: в окремих регіонах зростання трафіку склало до 30% – "що не критично, але суттєво для мережі".

"Трафік в 4G (LTE)-мережі зріс на 25-30%, тоді як 3G – на 50%-100%. Ймовірно, частина абонентів користуються або старим типом SIM-карти, або, що більш ймовірно, другим слотом для картки у телефоні", – розповіли в Vodafone.

Там наголосили: у великій кількості моделей другий слот не підтримує LTE. Тому "слід переставити SIM-карту оператора, яким збираєтеся користуватися для мобільного інтернету, в перший слот".

Проблеми з інтернетом

Водночас там наголосили: проблеми зачепили не лише мобільний зв'язок, а й домашній інтернет. "Там є падіння по загальній швидкості – через те, що одномоментно на базових станціях з'явилося багато нових користувачів. Також спостерігалося суттєве зростання трафіку", – розповіли в компанії.

Втім, запевнили там, зростання навантаження на мережі не стало критичним. Ситуація перебуває під контролем, а "фахівці готові вжити певних заходів щодо стабілізації мережі".

"Мережа справляється. Хоч і з перенавантаженнями", – розповіли у Vodafone.

Sim-карт вистачить усім

Разом з тим зростання кількості нових абонентів не викликало проблем із забезпеченням їх sim-картами. Як зазначили у компанії:

  • поки що їх дефіциту немає;
  • попит задовольняється.

Підготовка до можливої атаки

Водночас, у компанії почали готуватися до можливої подібної атаки вже на них. Там розповіли, що зараз, зокрема:

  • "фахівці дуже уважно стежать за будь-якими можливими діями";
  • постійно оновлюється програмний комплекс;
  • "було введено цілодобове чергування".

"В разі чого будемо готові", – запевнили в операторі.

Як повідомляв OBOZ.UA, проблема із зв'язком вплинула і на інші сервіси, такі як нацроумінг. Тому підключитися до інших операторів клієнтам "Київстару" не вдасться.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader