Як передає Укрінформ, про це йдеться у звіті ЗМІ, опублікованому сьогодні, повідомляє France24.
Видання нагадує, що Decathlon, продажі якого минулого року склали 15,4 мільярда євро (16,9 мільярда доларів), через декілька тижнів після вторгнення військ РФ в Україну оголосив про вихід з російського ринку.
У жовтні цього року Decathlon продав свої 60 місцевих російських торгових точок компанії Desport, йдеться у повідомленні на сайті розслідувального сервісу Disclose, що було представлено як кінець його присутності на ринку РФ.
"За винятком того, що цього (виходу з ринку - ред.) не сталося", - йдеться у звіті.
Протягом останніх тижнів "дуже непомітно" Decathlon продовжував постачати Desport продукцію своїх флагманських брендів Quechua, Wedze та Kalenji, повідомляє Disclose.
Посилаючись на внутрішні документи, відео з відкритим кодом та заяви колишніх співробітників, Disclose заявив, що Decathlon запровадив "велику систему для приховування свого експорту в рамках угоди про постачання з Desport", яка, за її словами, має вартість щонайменше 12 мільйонів доларів, використовує підставну компанію в Дубаї та дочірню компанію у Сінгапурі.
Ця операція, за словами Disclose, вивела Decathlon "на межі законності".
"Влітку 2023 року я дізнався, що Decathlon хоче продовжити продаж своєї продукції в Росії", — цитують ЗМІ неназване джерело, яке нещодавно залишило компанію.
Щоб задовольнити російський попит, Decathlon переорієнтував частину свого виробництва, спочатку призначеного для ринків ЄС та збільшив виробництво на азіатських виробничих майданчиках, йдеться у звіті.
На прохання журналістів прокоментувати цю інформацію у компанії Decathlon сказали, що бренд "не має магазинів у Російській Федерації, не має персоналу та не володіє частками в діючих компаніях в цій країні".
Як повідомлялося, російський диктатор Володимир Путін зумів перетворити відхід західних компаній з російського ринку на "золоте дно": якщо компанії хочуть піти з РФ, Путін ставить умови, які вигідні його уряду та елітам.
Фото: Getty Images