Основні продажі споживчих кредитів припали на період 24-26 листопада.
Загалом, за підсумками двох "розпродажних" тижнів, ПУМБ надав понад 9,5 тис.
споживчих кредитів на загальну суму понад 200 млн.
Порівняно із 2022 роком, зростання кількості виданих кредитів становить + 497%.
Також, збільшився середній чек - з 18,5 тис.
грн у 2022 році до 22 тис.
грн у 2023 році.
"У листопаді 2023 року ПУМБ надав споживчих кредитів в тому ж обсязі, що і за 10 місяців 2022 року.
Якщо ж порівнювати лише листопад 2023 року та перші 10 місяців 2023 року, то продажі листопада в 2,5 рази перевищують середньомісячні продажі за 10 місяців 2023 року.
Такі показники є результатом кропіткої та ефективної роботи з партнерськими мережами, а також прагнення банку максимально підтримати як покупців, так і бізнес-партнерів, надаючи максимально вигідні умови", - коментує Ігор Яровий, директор департаменту роздрібного партнерського продажу ПУМБ.
Цікавим є розподіл товарних категорій у 2023 році.
Так, попри війну, в ТОП-5 товарів, які клієнти ПУМБ купували в кредит: побутова техніка (28%), ноутбуки (18%), мобільні телефони (10%), телевізори (6%) та водонагрівачі (5%).
Минулого року основний попит був на інші товари: генератори, зарядні станції, акумулятори, тощо.
"Цьогорічна "чорна п’ятниця" стала чудовою можливістю для нас підтримати наших клієнтів та партнерів.
Розпродажі показали наскільки корисною є синергія продавця та банку.
Загалом, кількість активних партнерів-магазинів сягла 1,5 тис., а зростання активності контрагентів становило +20%", - коментує Вадим Давидов, директор департаменту споживчого кредитування ПУМБ.
Звісно, результати "чорної п’ятниці" у 2023 році суттєво відстають від довоєнних даних.
Причин декілька: зменшення чисельності населення, окупація частини території України, зменшення купівельної спроможності населення.
Все це вплинуло на обсяги продажів, але загалом "розпродажні" тижні показали, що ринок споживчих кредитів продовжує активно розвиватися.
"Готуючись до "чорної п’ятниці", ми активно спілкувались з клієнтами, партнерами, проводили опитування тощо, і зрозуміли, що українці втомились "відкладати життя на потім" і готові повернутись до емоційних покупок.
Задача ПУМБ – задовільнити цей попит", - коментує Ігор Яровий.