У Києві розірвали договір на будівництво метро на Виноградар: що буде далі
У Києві розірвали договір на будівництво метро на Виноградар: що буде далі

У Києві розірвали договір на будівництво метро на Виноградар: що буде далі

У Києві розірвали договір на будівництво метро на Виноградар: що буде далі

Через припинення угоди підряднику, можливо, доведеться повернути частину грошей.

КП “Київський метрополітен” зі свого боку розірвало договір з АТ "Київметробуд" щодо будівництва продовження “зеленої” гілки метро в бік житлового масиву Виноградар у столиці. Причиною стало недотримання строків проведення будівельних робіт, йдеться на сторінці тендера в Prozorro.

Як зазначається, замовник мав право відмовитися від контракту та вимагати відшкодування збитків, якщо підрядник не розпочав роботи вчасно або виконував їх настільки повільно, що своєчасне закінчення робіт ставало неможливим. Раніше Північний апеляційний господарський суд відмовив "Київметробуду" в черговому перенесенні термінів виконання договору.

Угода передбачала створення станцій «Мостицька» і «Проспект Правди», а також дільниці відгалуження в бік станції «Виноградар».

У межах договору було сплачено трохи більше, ніж 4 мільярди гривень, у тому числі авансу.

Перший заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Микола Поворозник у інтерв'ю "Економічній правді" сказав, що "Київський метрополітен" проведе новий тендер на продовження роботи з будівництва метро на Виноградар.

"Наскільки я розумію, [від "Київметробуду" не залишилось] практично нічого. Ми будемо змінювати виконавця і продовжувати роботу", – сказав він.

Закриття шести станцій київського метрополітену напередодні різдвяних та новорічних свят спричинило шквал публікацій у ЗМІ та соціальних мережах. Тому в світлі останніх подій слід подивитися на транспортну галузь Києва загалом — здорова вона чи перебуває в передінфарктному стані, що потрібно для її сталої роботи в кризовій ситуації та якими є можливі перспективи подальшого розвитку транспортних артерій столиці. Свої висновки у статті "Куди їде Київ? Чи загрожує столиці транспортний колапс" робить директор Інститут міста Олександр Сергієнко.

Джерело матеріала
loader
loader