/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe85df8410af0327ce376f3494e5aac46.jpg)
Учені з'ясували, кому більше довіряють діти під час навчання – роботу чи людині
Результати
Довіру дітей оцінювали шляхом вивчення їхньої подальшої готовності прийняти нові ярлики предметів, надані тим самим співрозмовником.
- Виявилося, що незалежно від віку діти готові сприймати інформацію як від людей, так і від роботів, якщо вони не брешуть.
- При цьому дошкільнята з молодшої вікової групи скоріше готові вірити знову й знову людині, навіть якщо вона говорила їм неправду, але якщо обманював робот, то довіри йому більше не було.
- А ось діти зі старшої групи не вірили однаковою мірою і роботу, і людині, якщо ті їх до цього вже обманули.
Ми вважаємо, що така вибірковість у соціальному навчанні відображає зростаюче розуміння дітьми раннього віку того, що є надійним джерелом інформації. Дослідження відкриє погляд на розвиток довіри та соціального навчання серед дітей, які зростають поруч із різними джерелами інформації, включно із соціальними роботами,
– пояснив Лі Сяоцянь, науковий співробітник Сінгапурського університету технологій та дизайну.
Результати вказують на швидкі зміни в розвитку дітей, які покладаються на характеристики співрозмовників, щоб вирішити, кому довіряти. Розуміння таких тонкощів необхідне в нашу цифрову епоху, коли діти піддаються впливу величезної кількості інформації в інтернеті, частина якої не перевірена і дедалі частіше генерується штучним інтелектом. Здатність оцінювати надійність джерела стає важливою навичкою в розвитку критичного мислення.

