/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F92%2F0bc4dd6f698aa71a08d1bc1c7c6d40e6.png)
КВБЗ планує змінити підхід до виробництва пасажирських вагонів
У 2023 році ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» виграло тендери на постачання 66 пасажирських вагонів, і це дозволить перезавантажити програму розвитку напряму пасажирського вагонобудування на КВБЗ й однойменної галузі в цілому по Україні.
Про це зазначив голова наглядової ради товариства Володимир Приходько, передає Rail.insider
«Як і для всіх підприємств України, для ПАТ «КВБЗ» 2023 рік став періодом перевірки на міцність та стійкість. Контракт на 100 вагонів успішно виконано, причому 85% продукції виготовляли вже під час повітряної тривоги, долаючи проблеми кооперації та логістики», – наголосив Приходько.
За його словами, тендери 2023 року з постачання 44 та 22 пасажирських вагонів Укрзалізниці товариство прийшло «з репутацією надійних виробників».
При цьому, він додав, що ж стосується вантажного вагонобудування, то занадто багато об’єктивних причин, які гальмують цей напрям.
«В Україні залишилося три підприємства з виготовлення вантажних вагонів. І через значне скорочення ринку цієї продукції вони змагаються за кожен десяток вагонів. Експорт зменшився, бо надто вже складною стала логістика з транспортування продукції до країн Середньої Азії, Балтії тощо», – зауважив голова наглядової ради.
Проте завдяки «прориву в пасажирському вагонобудуванні й позитивним зрушенням, що намітилися, у вантажному» товариство змогло зробити “крок уперед”.
“Зокрема, збільшити тривалість робочого тижня, ухвалити рішення про підвищення рівня заробітної плати з 1 грудня 2023 року і в подальші періоди відповідно до зростання мінімальної зарплати в Україні протягом 2024 року. Цей крок допоможе покращити матеріальний стан працівників, скоротити плинність кадрів, займатися бронюванням кваліфікованих робітників”, – підкреслив Приходько.

