Якщо ваш домашній інтернет Київстар не працює, перше, що потрібно зробити, – дізнатися, чи проблема виникла тільки у вас чи в інших користувачів теж. Якщо інтернет недоступний для всіх, це може бути пов’язано з глобальною несправністю мережі, можливо, атакою хакерів або оновленням програмного забезпечення у провайдера. Про те, чому може не працювати домашній інтернет Київстар та як вирішити проблему, – читайте в матеріалі Фактів ICTV.
Зазвичай за такого масштабного збою в мережі зникає не тільки домашній інтернет, а й мобільний зв’язок Київстар. Подивіться на офіційній сторінці Київстару у Facebook. Можливо, там є згадки про проблеми з інтернетом та зв’язком.
Не працює домашній інтернет Київстар: причини і що робити
Якщо проблема глобальна, нема потреби телефонувати на гарячу лінію оператора – тільки-но несправність усунуть, інтернет відновиться автоматично. Якщо інтернет працює у всіх, крім вас, слід шукати причину неполадки в себе.
Найпоширеніші локальні причини відсутності домашнього інтернету Київстар – це нестача грошей на рахунку чи поломка обладнання.
Немає грошей на рахунку
Якщо ви давно не поповнювали рахунок, виконайте такі дії:
- Перевірте стан рахунку за номером 460 (безкоштовно з номерів Київстар) або 0-800-300-460 (безкоштовно з Vodafone, Lifecell та ін. операторів).
- Якщо грошей замало, поповніть рахунок.
- Якщо у вас немає можливості швидко поповнити рахунок, скористайтесь послугою Тиждень довіри Київстару або надіславши запит на короткий номер *461# (з номерів Київстар).
- Якщо ви поповнили рахунок, а інтернет не з’явився, зверніться до служби техпідтримки.
Немає підключення – Без доступу до мережі
Якщо ви бачите на екрані комп’ютера таке повідомлення, то проблема може бути в поломці обладнання Київстар. Щоб переконатися в цьому, виконайте такі дії:
- Перевірте, чи підключені всі кабелі, вимкніть та підключіть їх знову.
- Перезавантажте обладнання Київстар, роутер та комп’ютер.
- Якщо інтернет не з’явився – зверніться до служби техпідтримки.
Неможливо знайти DNS-адресу
Таке повідомлення з’являється, якщо конкретний сайт недоступний. Якщо ж браузер не може визначити DNS-адресу під час спроби відкрити будь-які сторінки, причина, найімовірніше, у пошкодженні магістрального кабелю у провайдера.
У цьому разі нічого робити не потрібно, провайдер, напевно, вже діагностував несправність і працює над її усуненням. Вам просто доведеться почекати. Інтернет з’явиться автоматично після усунення несправності.
Не працює роутер
Якщо ваш роутер не працює зовсім або не загоряється індикатор підключення до мережі, спробуйте виконати такі дії:
- Відключіть роутер від мережі та увімкніть знову. Натисніть кнопку перезавантаження на роутері.
- Якщо інтернет не з’явився, підключіть кабель безпосередньо до комп’ютера без роутера.
- Якщо це допомогло, значить роутер зламаний або в ньому збилися налаштування. Якщо не допомогло – проблема в обладнанні Київстару або пошкодженому кабелі.
- У будь-якому разі вам знадобиться допомога фахівця, а отже – потрібно звернутися в службу техпідтримки.
Не працює домашній інтернет Київстар: куди звертатися
Якщо ви не змогли вирішити проблему відсутності домашнього інтернету Київстар самостійно, зверніться до служби підтримки абонентів компанії. У Київстарі передбачено кілька способів зв’язку з техпідтримкою:
- гаряча лінія домашній інтернет Київстар: 460 (безкоштовно з номерів Київстар) або 0-800-300-460 (безкоштовно з Vodafone, Lifecell та ін. операторів) – працює 24/7.
- чат-бот Зоряна для підтримки абонентів на офіційному Київстар – кнопка внизу сторінки.
- мобільний додаток .
- офіційна у Facebook – оперативний зв’язок із живими операторами, якщо виникли проблеми з інтернетом чи зв’язком.