Багатомільйонні збори Фактів і лідерські позиції на ринку: підсумки року новин Starlight Media
Багатомільйонні збори Фактів і лідерські позиції на ринку: підсумки року новин Starlight Media

Багатомільйонні збори Фактів і лідерські позиції на ринку: підсумки року новин Starlight Media

У 2023 році команда новин Starlight Media (Факти ICTV та Вікна СТБ) продовжила утримувати лідерство з рекордною часткою теледивлення у слотах марафону – 11,0%.

Слот виробництва Starlight Media в рамках телемарафону Єдині новини є лідером з виробництва рейтингів. Так, Факти тижня стали лідером серед тижневиків з показником частки 14,9% за середньої частки вечірніх слотів (від 18:00 до 00:00) 9,3%.

Також Starlight Media у другому півріччі зайняли лідерські позиції як виробник підсумків дня з часткою 13,3%, що на 5% вище за середню частку підсумків дня від всіх інших виробників.

Зараз дивляться

Найкращих п’ять форматних програм очолили Громадянська оборона – з часткою 12,6%, Антизомбі – 12%, ТОП 5 фейків – 11,8%, за даними панелі Nielsen у період з 1 січня до 27 грудня 2023 року.

Starlight Media продовжує опікуватися соціально значущими темами. Наприкінці минулого року Starlight Media став генеральним інформаційним партнером комунікаційної кампанії Ти як? Всеукраїнської програми ментального здоров’я, яка впроваджується за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Медіагрупа опікується побудовою національної культури, дружньої до ветеранів та ветеранок, захистом і підтримкою прав людини, а також розбудовою відповідальної економіки.

Серед ключових соціальних фокусів Starlight Media – розширення прав та можливостей жінок. Медіагрупа зберігає лідерство щодо гендерного розподілу спікерів у програмах телемарафону. Так, у слотах жінки були представлені у 30% (663 спікерки), чоловіки – 70% (1 584 спікери).

Успіхи на digital-платформах

Також у 2023 році сайти Факти та Вікна зібрали понад 75 млн користувачів та 250 млн переглядів сторінок. Сайт Факти упевнено входить в найкращі 12 українських новинних сайтів, а сайт Вікна є №1 серед жіночих сайтів, згідно з рейтингом Gemius Ukraine.

Хочеш відпочити? Заходь на Факти.GAMES!

Спільноти брендів Новин Starlight Media у соцмережі Facebook за рік охопили понад 50 млн аудиторії та отримали більш ніж 20 млн взаємодій з контентом, а відео на наших YouTube-каналах переглянули понад 2 млрд разів.

Водночас понад 30% аудиторії дивляться YouTube-канали Факти, Вікна та ICTV з території РФ, що робить їх важливим інструментом в інформаційній боротьбі з агресором.

– Хочу подякувати нашим редакторам і журналістам за внесок у телемарафон, чудові людські історії, правду, якою б вона не була, гострі й прямі запитання, роботу без вихідних. Хочу подякувати нашим глядачам за увагу, довіру і підтримку.

Хочу від імені Starlight Media, наших редакцій Фактів, Вікон, Фактів тижня, проєктів протидії пропаганді, виробників документальних фільмів і діджитал-редакцій запевнити, що ми не тільки докладемо всіх зусиль для якісної та чесної роботи в інтересах всіх українців, але і продовжимо роботу заради промоції рівності, підтримки ветеранів та ветеранок, ментального здоров’я та, звісно, нашого війська, – зазначив СЕО Starlight Media Олександр Богуцький.

Рекордні збори

З початком повномасштабної війни Росії проти України Starlight Media зробила фандрайзинг коштів за допомогою QR-кодів невіддільною частиною свого мовлення. Флагманом зборів та головним ініціатором стала команда Факти ICTV.

Попередній масштабний збір Фактів ICTV на День Святого Миколая і Збройних сил України на закупівлю FPV-дронів у слоті марафону Єдині новини за шість годин зібрав понад 12 млн грн.

За майже два роки повномасштабної війни за ініціативи Фактів ICTV та Вікна СТБ, в слоті ICTV в марафоні було зібрано понад 90 млн грн допомоги фронту.

За період повномасштабної війни телемарафон Єдині новини реалізував понад 20 масштабних фандрайзингових кампаній для потреб ЗСУ та інших соціальних місій. Одна з таких кампаній за перший тиждень війни зібрала понад 1 млрд грн для Благодійного фонду Повернись живим.

Довіра та рейтинги телемарафону

Телемарафон Єдині новини залишається головним джерелом інформації, якому найбільше довіряє та споживає країна. Про це свідчать численні опитування та рейтинги.

Загалом протягом року всіма виробниками телемарафону Єдині новини було створено та показано понад 88 тис. оригінальних матеріалів (за даними власного моніторингу Starlight Media).

Рекордні обсяги виробництва телеконтенту марафону Єдині новини, адаптація інформаційних матеріалів відповідно до побажань глядача, поточних викликів сприяє збереженню уваги та довіри до телемарафону.

Згідно з останнім опитуванням USAID-Internews (за листопад 2023 року), 80% українців знають про телемарафон Єдині новини, 55% – регулярно дивляться його, 71% – довіряють інформації з телемарафону, а 65% вважають, що марафон має продовжуватися.

Водночас за даними дослідження Барометр довіри до новин від Суспільного і дослідницької компанії Gradus Research (грудень 2023 року), про телемарафон знають 91% опитаних українців.

Близько 30% з них дивляться телемарафон Єдині новини регулярно, 36% – інколи. Телеканал ICTV залишається одним із лідерів серед каналів для перегляду марафону з відсотком дивлення 32%.

За даними опитування КМІС (грудень 2023 року), на тлі значного зниження довіри до українських ЗМІ загалом, довіра до телемарафону на 48% вища, ніж до українських ЗМІ загалом – 43% проти 29%.

Кожного разу, коли в країні відбувались потрясіння, дивлення телемарафону значно зростало, що свідчить про те, що Єдині новини є джерелом надійної інформації, точкою згуртованості та стабільності для більшості українців.

Так, під час підриву окупантами Каховської ГЕС 6 липня частка телемарафону становила 17,05%, у дні з новинами про початок контрнаступу на Запорізькому напрямку, масовані ракетні обстріли та бої на Бахмутському напрямку частка сягає понад 13-14%.

Соціальна реклама

За два роки роботи телемарафону Єдині новини було реалізовано 77 промокампаній, близько 70% з яких виробили безпосередньо команди-учасники марафону.

У рамках цих кампаній було створено понад 850 соціальних промовідео, які показували в ефірі понад 57 тис. хвилин. Так, загальний обсяг інвестицій у соціальну рекламу за два роки роботи телемарафону становить понад 1,2 млрд грн.

Коли почав працювати телемарафон

26 лютого 2022 року шість провідних українських мовників об’єдналися у телемарафон Єдині новини, щоб стати для українців постійним і цілодобовим джерелом надійної інформації, підтримки соціальної єдності, захисту національної інформаційної безпеки від російських фейків і дезінформаційних кампаній.

Джерело матеріала
loader
loader