Клієнти ПриватБанку масово скаржаться, що фінустанова розриває договори в односторонньому порядку і залишає їх без грошей. Новорічні свята та Різдво не завадили тому, що українці залишилися без своїх рахунків.
Про цеповідомили кілька клієнтів банку на аналітичному сайті Мінфіну.
Українець поскаржився, що банк не дав йому достатньо часу для того, щоб оновити дані та розірвав із ним договір 1 січня. Він отримав повідомлення від Привату за кілька днів до Нового року та запланував зайнятися цим питанням вже після свят, проте не встиг.
"27 грудня в Приват24 з'явилося спливаюче повідомлення, що потрібно пройти актуалізацію даних та кнопка "нагадати пізніше". Термінів, коли це потрібно зробити, звісно, не було. Через дію актуалізувати не вдалося (відбулася помилка). Вирішив сходити у відділення з Нового року та пройти цю актуалізацію. Але 1 січня Приват привітав із Новим Роком розірванням договору в односторонньому порядку без можливості оскаржити це рішення. – розповідає клієнт.
У фінустанові пояснили, що такі пов'язані з тим, що ПриватБанк слідкує за безпекою та дотриманням правил фінансового моніторингу в Україні.
Ще одна жінка поскаржилася на розірвання договору обслуговування без її згоди. Однак у її випадку банк вже більше двох тижнів не повертає їй гроші, надіслані на її рахунок.
"Рахунок закритий 7 грудня. Пенсійний фонд переказав 10000 гривень на цей закритий рахунок 22 грудня. Сільська рада перевела суму 2250 гривень. 25 грудня 2023 року. І… пробачте з кінцями… Грошей немає! Сьогодні 13.01 .24 рік Я не можу отримати ці гроші. Подавала дві заяви. Жодної відповіді! Як у воду канули!", - пояснює клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші списали шахраї, а платіть відсотки ви: ПриватБанк розповів, як вийти з цієї кризи.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Привласнив чужі кошти?!": банкомат ПриватБанку не видав кошти, а оператори відмахуються від клієнтки.