Українка поскаржилася, що зняти депозит у monobank "неможливо": у банку відповіли
Українка поскаржилася, що зняти депозит у monobank "неможливо": у банку відповіли

Українка поскаржилася, що зняти депозит у monobank "неможливо": у банку відповіли

Клієнтка monobank поскаржилася, що валютні депозити в цьому банку зняти "неможливо", адже в касах ніколи немає готівкової валюти.

Про це вона написала вобговренні на порталі Мінфін.

"Поклала я кошти на депозит (1500$), щоб не було проблем зі зняттям розбила на кілька депозитів по 300$. Чекала 3 місяці на зняття, у результаті минуло 3 місяці і зняти гроші неможливо. Замовляю гроші в касу для зняття і вже 5 разів на день до зняття переносять дату (нібито немає валюти), причому переносять на 2 тижні. У підсумку чекаю вже 5 місяців замість 3 щоб забрати гроші. Так ще й сума смішна, я не розумію, як за стільки часу навіть 300 $ (один депозит) не вдалося накопичити валюти, - обурилася вона.

Клієнтка додала, що консультанти присягаються та обіцяють, що наступного разу видадуть гроші, але нічого не відбувається.

У monobank вибачилися за ситуацію, зазначивши, що клієнтка не повністю описала те, що сталося.

"На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні", - йдеться у відповіді банку.

Українка поскаржилася, що зняти депозит у monobank "неможливо": у банку відповіли - Фото 1

Зазначимо, що на сайті Мінфін описана клієнткою проблема має статус вирішеної, ймовірно, їй вдалося зняти свої накопичення.

Раніше ми повідомляли, що monobank створив новий інструмент для монетизації творчості, у тому числі для стримерів. Він одержав назву "База".

Джерело матеріала
loader