Причиною деформації тунелю на ділянці "Деміївська" – "Либідська" є неякісне проєктування та будівництво – висновки експертизи
Причиною деформації тунелю на ділянці "Деміївська" – "Либідська" є неякісне проєктування та будівництво – висновки експертизи

Причиною деформації тунелю на ділянці "Деміївська" – "Либідська" є неякісне проєктування та будівництво – висновки експертизи

За попередніми висновками експертів Науково-дослідної судово-експертної установи, причиною деформації тунелю між станціями "Деміївська"-"Либідська" є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. 

Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

"Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – зазначив він.

Руслан Кандибор зауважив, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

Директор Департаменту транспортної інфраструктури наголосив, що це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Він нагадав, що експертне дослідження проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – сказав він.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

"КП "Київський метрополітен" – це підприємство подвійного призначення, що забезпечує як транспортну функцію, так і цілодобове укриття населення під час повітряних тривог. Наголошую, що жодного дня станції "синьої" лінії не були зачинені: з 8 до 12 грудня працювали як укриття в цілодобовому режимі. У цей період призупинили рух поїздів лише на шести станціях цієї лінії. А вже з 13 грудня було організовано двосторонній рух двома коліями між станціями "Теремки"-"Деміївська", – на цьому наголосив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський.

Він нагадав, що сполучення між станціями метро "Либідська" та "Деміївська" наразі забезпечено наземним транспортом. Для зручності пасажирів зокрема створили чотири додаткові маршрути, на якому працює понад 70 автобусів та 20 тролейбусів. Ця кількість наземного транспорту може перевозити в пікові години понад 14 тисяч пасажирів. Разом з тим, на ділянці між станціями "Теремки"-"Деміївська" пасажиропотік становить понад 10 тисяч осіб.

Також Віктор Брагінський зазначив, що наразі всі фахівці докладають максимум зусиль, аби в найкоротші терміни ця ділянка метрополітену між станціями "Деміївська"-"Либідська" запрацювала у звичному режимі.

Джерело матеріала
loader
loader