Кредитний зашморг: українці скаржаться на Monobank через нав'язування непотрібних послуг
Кредитний зашморг: українці скаржаться на Monobank через нав'язування непотрібних послуг

Кредитний зашморг: українці скаржаться на Monobank через нав'язування непотрібних послуг

Українець поскаржився на Monobank через нав'язування кредитів. Деталі інциденту він описав у своїй скарзі на порталі "Мінфін".

Українець поділився, що вирішив відкрити рахунок у Monobank і вже надіслав усі документи, як йому надіслали договір, у якому був пункт про надання кредитного ліміту.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

Чоловік звернувся на гарячу лінію, щоб уточнити, як отримати картку без кредитної лінії. Зрештою йому заявили, що це неможливо. Внаслідок цього українець зробив висновок, що банк нав'язує кредити.

"Почав писати операторові що мені не потрібно кредит тільки рахунок, він мені відписав що неможливо відкрити рахунок без кредиту. Банк нав’язує кредити. Не рекомендую мати справу з цим банком", - поскаржився українець.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та заявили, що клієнту надали некоректну консультацію, оскільки відкрити рахунок без кредитного ліміту можливо. Водночас є можливість самостійно відмовитися від цієї послуги у додатку банку.

"Для відкриття рахунку не обов'язково мати кредитний ліміт
В застосунку, при реєстрації або вже після відкриття рахунку, можна вказати бажаний кредитний ліміт "0"", - відповіли в банку.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець "украв" у банку більше 90 тисяч гривень через помилку терміналу: як йому це вдалося.

Джерело матеріала
loader