!["Повинен терміново...": у "ПриватБанку" відповіли, чи безпечно проходити "актуалізацію даних"](https://thumbor.my.ua/OSNU8V4YcEeEwk0EPblNjNxYMiw=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F88478a64570bb34af4c0e9dae630fec0.jpg)
"Повинен терміново...": у "ПриватБанку" відповіли, чи безпечно проходити "актуалізацію даних"
Один із найбільших українських державних банків України "ПриватБанк" зробив важливе нагадування для своїх клієнтів. Фахівці банку розповіли про важливість актуалізації даних. Суть цієї проблеми в тому, що у разі відсутності вичерпної інформації можуть виникнути проблеми з доступом до рахунків.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців "Приватбанку" на запитання клієнта на порталі Minfin.
Як йдеться у повідомленні одного з клієнтів, виникли труднощі з анкетними даними, наданими фінустанові, та доступом до власного рахунку.
!["ПриватБанк", фото: Знай.ua](https://thumbor.my.ua/h3poi0UMe-9PpYoYAapaitE1l74=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd04d09d456dc110401dee6b9911a7e54.jpg)
"Отримав новий паспорт і одразу оновив анкетні дані у відділенні. Але не минуло й двох місяців, як 18.01.24 при спробі поповнити власний рахунок через касу у відділенні отримав відмову та змушений був заново надати паспортні дані. Після надання паспортних даних готівка була зарахована Але в той же день отримав повідомлення, що я повинен терміново надати... анкетні дані, інакше обслуговування буде припинено. При спробі оновити анкету онлайн система видає повідомлення про помилки і вимагає з'явитися у відділення", - йдеться у зверненні.
![ПриватБанк, фото: Знай.uа](https://thumbor.my.ua/vJko7P_Q6xCs8BjNIoBg2ZVhDSU=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb02676efc963617a47b126df222d5f70.jpg)
Як оновити дані у банку
У "ПриватБанку" відреагували на повідомлення, зазначивши, що актуалізація даних — це не забаганки банку, а вимоги чинного законодавства України.
Відповідна процедура проводиться, щоб клієнти завжди могли користуватися всіма послугами та сервісами банку.
"Для цього, надана інформація має бути актуальною і в повному обсязі", - наголошують у фінустанові.
У банку наголосили, що на даний момент необхідно актуалізувати інформацію ФОП. Для актуалізації необхідно перейти за посиланням у Приват24 для Бізнесу.
![Актуалізація даних у "ПриватБанку", скріншот: Minfin](https://thumbor.my.ua/LH8pJvfyOA5k21DRLepyohF_XWU=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fee0587c0657e4c82f1ada64fcbe292b4.jpg)
Далі потрібно увійти до потрібного підприємства, вибрати меню "Анкета". В анкеті слід зазначати достовірну інформацію. Якщо є рахунок в іншому банку, то при заповненні поля "Чи є рахунки в інших банках?" необхідно вибрати "Так", обов'язково заповнивши реквізити рахунку. Також надали інструкцію щодо заповнення даних.
Раніше повідомлялося, що клієнтам ПриватБанку доведеться пройти верифікацію: хто може залишитися без грошей.
Також, "Укренерго" звернулося з важливим попередженням: у жодному разі не погоджуйтесь.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)