/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F34cbbf7837c0faf9d0335c8754342368.jpg)
Розкіш замість відчаю: чому покоління Z нераціонально витрачає гроші
Молодь відчуває економічний відчай
Нині серед молоді прослідковується тенденція до витрачання коштів на предмети розкоші, а не довготривале їх накопичення. Це пов'язано з тим, що покоління Z вважає своє фінансове майбутнє приреченим.
Досягнення фінансових цілей, як от купівля власного житла, значно ускладнилися через:
- зростання вартості життя;
- зміни на ринку праці;
- суспільно-політична нестабільність.
Професор економіки Гамільтонського коледжу в Клінтоні Стівен Ву пояснив, що люди відчувають більшу залежність від зовнішніх факторів й тому в них менше шансів заощадити. Такі почуття фаталізму та неуміння заощаджувати з'явилися у людей після кризи 2008 року та пандемії коронавірусу.
Молодь частіше і довше залишається жити з батьками, які допомагають їм з великими покупками та базовими потребами. Натомість вони показують у соцмережах дорогу їжу, подорожі і дизайнерські речі.

