![Повертати квитки буде легше: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для окремих випадків](https://thumbor.my.ua/keeNL6TGIInXQdSJ3Gvg4G9NH0Q=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Fad54907122b972a7554fc625ade3d939.jpg)
Повертати квитки буде легше: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для окремих випадків
Достатньо мати Дію.Підпис та стабільний інтернет
"Укрзалізниця" повідомила про запуск онлайн-сервісу з претензійного повернення квитків. Тепер українцям не потрібно заповнювати паперову форму, а можна все зробити з будь-якої точки світу — достатньо мати Дію.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.
Але, зазначається, що час розгляду заяви залишається незмінним. Відповідне повідомлення розмістила пресслужба компанії.
"Відтепер, щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви", — йдеться у повідомленні.
Порядок дій для оформлення онлайн-запиту:
- перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
- обрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Також УЗ наводить перелік випадків, коли можливі претензійне повернення квитка:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Додається, що сервіс ще допрацьовується, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.
Раніше "Телеграф" писав, що, хоча у лютому немає підвищеного ажіотажу на квитки на потяги, залізничники фіксують підвищення попиту на подорожі 16-18 лютого. У зв’язку з цим призначено додаткові рейси між Києвом, Львовом та Івано-Франківськом, які будуть складатися з нових вагонів.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)