Повертати квитки буде легше: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для окремих випадків
Повертати квитки буде легше: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для окремих випадків

Повертати квитки буде легше: "Укрзалізниця" запустила онлайн-сервіс для окремих випадків

Достатньо мати Дію.Підпис та стабільний інтернет

"Укрзалізниця" повідомила про запуск онлайн-сервісу з претензійного повернення квитків. Тепер українцям не потрібно заповнювати паперову форму, а можна все зробити з будь-якої точки світу — достатньо мати Дію.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.

Але, зазначається, що час розгляду заяви залишається незмінним. Відповідне повідомлення розмістила пресслужба компанії.

"Відтепер, щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви", — йдеться у повідомленні.

Порядок дій для оформлення онлайн-запиту:

  • перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
  • обрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

Також УЗ наводить перелік випадків, коли можливі претензійне повернення квитка:

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Додається, що сервіс ще допрацьовується, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.

Раніше "Телеграф" писав, що, хоча у лютому немає підвищеного ажіотажу на квитки на потяги, залізничники фіксують підвищення попиту на подорожі 16-18 лютого. У зв’язку з цим призначено додаткові рейси між Києвом, Львовом та Івано-Франківськом, які будуть складатися з нових вагонів.

Теги за темою
Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader