Українець поскаржився, що не зміг сплатити комунальні послуги через проблеми із сервісами ПриватБанку. Подробиці інциденту він виклав у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнта ПриватБанку, він скористався терміналом самообслуговування, щоб поповнити баланс карти та сплатити комунальні послуги. Чоловік тричі намагався провести операцію, проте зрештою поповнити рахунок так і не вдалося.
Після звернення до служби підтримки нічого з'ясувати так і не далося. Українець ствердно заявив, що представники банку відписувалися шаблонними фразами і у вирішення проблеми не допомогли.
"Комунікація жахлива і через живий чат перепитують те саме тричі. Картку я не блокував, поповнити не можу, платити комуналку значить не буду. Жах якийсь, а не обслуговування. На скарги нормально не реагують, відписки одні", - поскаржився українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на публікацію чоловіка та заявили, що зв'яжуться з ним для уточнення всіх подробиць та пошуку можливих варіантів для розв'язання проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти ПриватБанку можуть отримати універсальні знижки: шанс заощадити є до 29 лютого.