![Сьогодні все добре, а завтра – ви без грошей: ПриватБанк раптово вводить обмеження](https://thumbor.my.ua/q03Yklz-CSI5J9LaqXdo5iVgcxU=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb6f548ffacef854155381d7deba88f03.jpg)
Сьогодні все добре, а завтра – ви без грошей: ПриватБанк раптово вводить обмеження
ПриватБанк може раптово блокувати рахунки клієнтів, іноді навіть без будь-якого попередження. Про це свідчать відгуки на порталі Мінфін.
Українець поскаржився на ПриватБанк через раптове блокування картки. Він зазначив, що до цього був клієнтів фінустанови більше 10 років і ніколи не стикався з подібними ситуаціями.
![Приватбанк. Фото: скрін youtube](https://thumbor.my.ua/NVGGTanVOL8LmG041GAz1cNuerw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5734b8a39939bf6cb36296ca3d109a2c.jpg)
"Був клієнтом Привата більше 10 років, при звичайній оплаті в магазині помітив що карту заблоковано, виявилось що договір розірвано в односторонньому порядку, без будь-яких попереджень!", - обурився українець.
За словами чоловіка, у службі підтримки йому заявили, що не було надано документів, що підтверджують походження коштів на карті. Проте офіційного запиту він від банку не отримував. Тепер йому відмовляють у обслуговуванні.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що все сталося у рамках правил фінмоніторингу. За рішенням банку обслуговування клієнта обмежене, але може повернути гроші, звернувшись у відділення і надавши реквізити іншого банку.
"Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні", - відповіли фахівці фінустанови.
![Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін](https://thumbor.my.ua/YSFY7Mota76IW_TCSieIWFTZCg0=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F67680b470fe26bda5a8645a232d326e9.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ гроші перерахував - банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.
![loader](/files/images/preloader.gif)