Сайд-стартап SpaceX зібрав 2850 попередніх замовлень на літаючий автомобіль за $300 000
Сайд-стартап SpaceX зібрав 2850 попередніх замовлень на літаючий автомобіль за $300 000

Сайд-стартап SpaceX зібрав 2850 попередніх замовлень на літаючий автомобіль за $300 000

Alef Aeronautics, підтримуваний SpaceX стартап, заявив, що отримав 2850 попередніх замовлень на свій футуристичний електричний літальний апарат з вертикальним злетом і посадкою (eVTOL) Alef Model A.

Компанія Alef Aeronautics базується в Сан-Матео, штат Каліфорнія, передає CNBC. Щоб зробити попереднє замовлення, потрібно внести заставу в розмірі 150 доларів. Клієнти можуть зняти депозит у будь-який час, якщо захочуть.

Alef планує брати з клієнтів $300 000 за Model A, коли вона стане комерційно доступною — з урахуванням цих 2 850, загальна вартість замовлень сьогодні становить понад $850 млн.

На сьогодні ми маємо понад 2 850 попередніх замовлень з урахуванням депозитів, що робить його найбільш продаваним літаком в історії, більше, ніж у Boeing, Airbus, Joby Aviation і більшості eVTOL [електричних літальних апаратів вертикального зльоту і посадки] разом узятих.

— генеральний директор Alef Джим Духовни.

Сайд-стартап SpaceX зібрав 2850 попередніх замовлень на літаючий автомобіль (eVTOL) за $300 000

Alef також працює над чотиримісним седаном Model Z, який планується випустити до 2035 року за ціною $35 000. Alef підтримують такі ж інвестори, як ранній інвестор Tesla та космічна компанія Ілона Маска SpaceX.

Для руху по дорозі автомобіль використовує чотири невеликі двигуни в кожному з коліс, і має їздити подібно до звичайного електромобіля. Він має вісім пропелерів спереду і ззаду, які можуть обертатися незалежно з різною швидкістю, що дає йому змогу летіти в будь-якому напрямку.

У повітрі Alef Model A повинен розвивати крейсерську швидкість 176 км/год, тоді як на дорозі вона обмежена 40-55 км/год.

Після зльоту Alef Model A може повернутися на бік, при цьому кабіна повертається так, що водій може продовжувати сидіти обличчям вперед, і автомобіль практично стає біпланом, довгі бокові частини якого слугують верхнім і нижнім «крилами».

Alef Model A важить 385 кг та кваліфікується як надлегкий транспортний засіб, тобто підпадає під ту ж юридичну класифікацію, що й невеликі електромобілі, як-от гольф-кари. Духовний каже, що це має полегшити проходження автомобілем ключових регуляторних погоджень, щоб отримати зелене світло для запуску польотів у 2025 році:

Якщо все піде правильно, ми плануємо, і якщо у нас буде достатньо фінансування, якщо закон принаймні не буде гіршим, він буде існувати в тому вигляді, в якому він є, ми плануємо почати виробництво першого автомобіля до кінця 2025 року.

Минулого року Федеральне управління цивільної авіації США видало Alef спеціальний сертифікат льотної придатності, що дозволяє використовувати літаки в обмежених цілях, серед яких виставки, дослідження та розробка літаючого автомобіля. Alef все ще має отримати подальші схвалення, щоб прокласти шлях до споживчих польотів.

Теги за темою
SpaceX
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader