Відомі українці взяли участь в інформаційній кампанії Наші податки – наш захист, запущеній наприкінці минулого року державою Україна та медіакомпанією Starlight Media.
Вона покликана збільшити надходження до державного бюджету, які необхідні для забезпечення української армії та обороноздатності.
Наші податки – наш захист стала топ соціальною кампанією на українському телебаченні за охопленням. Попередній ролик за перший місяць переглянули понад 16 млн дорослих українців (18+) з великих міст (50 тис.+). Всі витрати на виробництво покрила медіагрупа Starlight Media.
Українські зірки долучилися до кампанії зі сплати податків
Сьогодні стартувала друга інформаційна хвиля кампанії, до участі в якій долучились: Monatik, Володимир Дантес, Павло Зібров, Валерій Харчишин, Михайло Хома, Григорій Решетник, Даша Астаф’єва та Яна Брензей.
У ролику вони діляться одне з одним інформацією про те, що вже подали декларацію про свої доходи для подальшої сплати податків.
– Starlight Media в партнерстві з державою продовжує роботу над формуванням культури відповідальної сплати податків. Відсьогодні глядачі побачать новий ролик нашої національної кампанії, до якого долучились українськи зірки, щоб ще раз нагадати: платити податки, працювати прозоро – це українська норма і вона поширюється на всіх. Підтримувати українську економіку означає підтримувати армію та вчиняти гідно, – зазначив Олександр Богуцький, СЕО Starlight Media.
– Подання податкової декларації – це не просто виконання особою її конституційного обов’язку. Це ствердження нового європейського формату взаємовідносин держави і громадянина, що дає можливість людині розуміти вартість держави для неї та вимагати від держави виконання обов’язків по відношенню до громадянина. Це наше спільне усвідомлення того факту, що держава створена нами, фінансується нами, а отже і належить нам, – наголосив голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.
– Всі зірки, що взяли участь у зйомках, погодились долучитись до кампанії, не роздумуючи, – каже Лідія Паньків, маркетинг-директорка СТБ, продюсерка роликів кампанії. – Кожен із них – сумлінний платник податків, тому посил кампанії близький їм особисто. Медійні люди мають на власному прикладі показувати важливість цієї теми. Вони розуміють, що кожна сплачена державі гривня зараз витрачається на посилення обороноздатності нашої країни. А українські військові – наша мотивація працювати та сумлінно сплачувати податки, допомагаючи тим самим у боротьбі з нашим ворогом.
Другий ролик інформаційної кампанії буде презентований в ефірі марафону Єдині новини. Він транслюватиметься на телеканалах та диджитал-майданчиках компанії Starlight Media з 25 березня.