Про це під час пресконференції в Укрінформі заявив голова ГО «Українська асоціація аудиторів безпеки автомобільних доріг» Костянтин Щербаченко.
«Хочеться звернути увагу на необхідність впровадження охоронних зон (для доріг — ред.). Дороги у нас сьогодні — фактично єдиний інфраструктурний об'єкт, який не має охоронних зон. Ця практика є як у законодавстві України для залізниць, кабелів, газопроводів, так і у законодавстві ЄС для автодоріг», - зазначив він.
Активіст заявив, що на сьогодні в Україні відсутній розподіл автодоріг за їхнім функціональним призначенням.
«У результаті ми маємо ситуацію, коли дорога загального користування проходить через населені пункти, розділяє їх навпіл, перешкоджає діяльності місцевих мешканців і піддає небезпеці транзитних учасників руху», - поінформував Щербаченко.
Згідно з законодавством, охоронні зони створюються навколо особливо цінних природних об´єктів, об´єктів культурної спадщини, гідрометеорологічних станцій тощо з метою охорони і захисту їх від несприятливих антропогенних впливів, а також уздовж ліній зв'язку, електропередачі, земель транспорту, навколо промислових об´єктів для забезпечення нормальних умов їх експлуатації, запобігання ушкодження, а також зменшення їх негативного впливу на людей та довкілля, суміжні землі та інші природні об´єкти.