Проблеми з комунальними платежами: клієнти Monobank скаржаться на зникнення грошей
Проблеми з комунальними платежами: клієнти Monobank скаржаться на зникнення грошей

Проблеми з комунальними платежами: клієнти Monobank скаржаться на зникнення грошей

Оплачувати комунальні послуги через мобільний банкінг швидко та зручно. Але часом трапляються збої. Наприклад, клієнтка Monobank здійснила оплату, але гроші так і не дійшло кінцевого одержувача. Про це йдеться на порталі Мінфін.

Українка розповіла, що через Monobank заплатила за комунальні послуги, а за два тижні дізналася, що кошти на рахунки підприємств так і не надійшли.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Зробила оплату комунальних послуг через Монобанк, про що згодом сильно пошкодувала!!! 14-го числа пройшло списання грошей, сьогодні вже 28-е, а на рахунок компаній гроші так і не надійшли!", - поділилася клієнтка.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

За словами жінки, вона зверталася на підтримку банку, проте конкретної відповіді, що сталося та куди зникли кошти, їй не дали.

"І після розмов по гарячій лінії, нічого, крім відповіді, ми не знаємо куди пішли ваші гроші, я не отримала! Не рекомендую банк для оплати Взагалі!", - поскаржилася українка.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

При оплаті комунальних послуг через онлайн-сервіси слід перевіряти правильність введених реквізитів комунальних підприємств, а також обов'язково вказувати особовий рахунок споживача.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мати кредитний ліміт – лотерея: з рахунків українців крадуть банківські кошти.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, вистачить на продукти і навіть комуналку: "ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку".

Джерело матеріала
loader