Про це у Фейсбуці повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, передає Укрінформ.
«Вагонопотік із зерновими вантажами переорієнтувався із західних кордонів на напрямок морських портів Великої Одеси. Фіксується зменшення обсягів передачі зернових вантажів на кордонах з усіма без виключення сусідніми країнами - Угорщиною, Словаччиною, Польщею, Румунією», - йдеться в повідомленні.
Так, у березні на кордоні із Польщею показник середньодобової передачі вагонів із зерном становив 78,26 ваг/доба (-13,74 ваг/доба, або -14,93% до лютого 2024 року), на кордоні з Румунією - 67,58 ваг/доба (-21,42 ваг/доба, або -24,07%), на кордоні з Угорщиною - 35,55 ваг/доба (-1,14 ваг/доба, або -3,11%), на кордоні зі Словаччиною - 41,26 ваг/доба (-15,25 ваг/доба, або -26,99%).
Загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів + жмихи у березні склав 307 ваг/доба. У порівнянні із лютим він зменшився на 66 ваг/доба, або на 17,69%.
За словами Ткачова, наразі передачі вантажів нічого не заважає, прикордонні залізничні переходи працюють у штатному режимі.
Водночас за останній тиждень зросла кількість вагонів із зерном, що рухаються в напрямку портів Великої Одеси - до 7 803 вагонів, або на 10,48%. При цьому середньодобовий показник вивантаження за тиждень зменшився на 3,18% - до 1 368 ваг/доба.
Ткачов зауважує, що збільшенню вивантаження в портах заважають постійні повітряні тривоги, оскільки персонал портових операторів вимушений знаходитися в бомбосховищах. Крім того, через системні удари агресора по енергетичній інфраструктурі фіксуються тимчасові збої в живлені терміналів Одеського порту.
Наразі АТ «Укрзалізниця» та портові оператори працюють у штатному режимі.
Як повідомлялося, українським морським коридором, який було відкрито в серпні минулого року, вже відправлено на експорт 33,8 млн т вантажів, з них 23,1 млн т – аграрна продукція.
Фото: Facebook Валерія Ткачова