Клієнти Monobank скаржаться, що їхні карти з власними коштами блокуються без видимих причин. Залишитися без грошей можна як на 3 дні, так і на два місяці. Про це йдеться у новому відгуку на порталі "Мінфін".
Клієнт Monobank заявив, що зіткнувся з масовим блокуванням рахунків через транзакції між картами осіб, які могли бути пов'язані з криптовалютою.
"Наразі монобанк блокує всіх користувачів, які роблять перекази або отримують кошти від людей, які могли бути пов’язані з криптовалютою, і в результаті розриває договір в односторонньому порядку", - написав клієнт.
Українець попередив, що опинитися із заблокованим рахунком може будь-який клієнт, навіть якщо не порушив жодних правил.
"Відповідно ми розуміємо, навіть якщо ви не здійснювали таких операцій, ви все одно можете потрапити під блокування і ризикуєте заморозити особисті кошти від 3 до 60 діб", - зазначив чоловік.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що справді проводять моніторинг операцій клієнтів. При цьому процедура проводиться згідно з усіма вимогами, на вимогу регулятора.
"За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів. Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею", - йдеться у відповіді банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до пів року: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.