Монобанк без причини заблокував усі рахунки свого клієнта, не попередивши про це. Людина стверджує, що на карті всі його гроші, а через блокування йому немає за що жити, проте, за її словами, банку все одно на це.
Відповідний відгук оприлюднили на сайті Мінфіну.
Людина, яка активно користується Монобанком, розповідає, що їй надійшло повідомлення про блокування всіх рахунків. Коли клієнт звернувся до підтримки банку, там не змогли йому допомогти. Він стверджує, що всі гроші на проживання залишилися на цьому рахунку, тому йому немає за що жити.
"Сьогодні 21.04 надійшло повідомлення в додатку Монобанку, що всі рахунки заблоковані. Чекати від 30 хвилин до 48 годин. Роблю перекази часто, але ніяких підозрілих операцій і т. д. немає і близько. Написав в підтримку банку, де говорю, що на карті всі мої гроші, завтра їхати на роботу вранці, банку просто все одно. У мене всі мої гроші на карті, скажіть, будь ласка, мені ці дні за що жити?!" – написав незадоволений клієнт.
Представники Монобанку поспішили відповісти на цей відгук, зазначивши, що їм шкода через поганий досвід клієнта. Проте, у банку наголосили, що на даний момент це питання вже вирішене.
"Нам шкода, що ви отримали негативний досвід. За вимогою НБУ ми, як банк, зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів. Передали запит колегам за можливості пришвидшити перевірку. На поточний момент питання вирішене", – написали представники банку.
Як повідомляли раніше, як українцям за кордоном можна з легкістю поповнити картку Монобанку.
Як писав "Знай" раніше, як можна не втратити свої гроші в Монобанку.