Вперше з початку повномасштабної війни Росії в Україні до одного з терміналів Одеси пришвартувався «справжній» контейнеровоз. Він приплив 21 квітня із Чжухая (Китай) без заходу до інших портів, повідомляє "Думська".
Pros Hope – контейнеровоз, збудований у 2005 році в Румунії на верфі Vard Tulcea. Судно має довжину 148 метрів, завширшки 24 метри. Керує контейнеровозом німецька компанія Interorient Marine Services.
Раніше контейнери з вантажами доставляли до портів Великої Одеси не спеціалізовані судна, а так звані фідери, пристосовані для їхнього перевезення.
Два фідерні контейнеровози, керовані українською компанією, — T Mare і T Moon — з початку квітня працюють на лінії, що зв'язала Чорноморськ із турецьким портом Ялова та румунською Констанцою.
Як писало ZN.UA, поки що чинний керівник МінАПК не знайшов часу для вирішення як нагальних, так і споконвічних проблем у нашому агроекспорті. На щастя, незабаром у крісло міністра має сісти його наступник. Він отримає у спадок цілу купу складних питань на межі державних інтересів та лобістського спротиву. Про це читайте у статті Юлії Самаєвої, редактора економіки ZN.UA, "Якщо навіть білий експортер чинить опір цивілізаційним змінам, пиши зникло".