Українці активно користуються платіжними терміналами, зокрема, для поповнення своїх банківських карток. Однак навіть така проста операція може спричинити несподівані проблеми. Про це свідчить один із відгуків на порталі "Мінфін".
Українка залишила скаргу на ПриватБанк через невдалу операцію у платіжному терміналі цієї фінустанови. За її словами, вона спробувала поповнити свою картку за номером та внесла до пристрою чотири купюри по 500 гривень.
Термінал ПриватБанку операцію підтвердив і жінка, нічого не підозрюючи, вирушила додому. Проте пізніше зайшла в додаток "Приват24" та виявила, що сума у розмірі 2000 гривень так і не надійшла на рахунок.
Постраждала одразу ж звернулася до служби підтримки, де її запевнили, що збою в роботі термінала не виявлено і потрібно чекати на інкасацію, щоб переконатися, чи були внесені кошти.
Фахівці "Привату" відреагували на скаргу клієнтки й таки підтвердили, що причиною зникнення грошей стала помилка у роботі платіжного термінала. Однак повернути гроші пообіцяли, коли буде проведено інкасацію пристрою.
"Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в даний пристрій та визначити їх суму", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею".