Забудете про завищені платіжки: що потрібно зробити, якщо встановлено квартирний лічильник води
Забудете про завищені платіжки: що потрібно зробити, якщо встановлено квартирний лічильник води

Забудете про завищені платіжки: що потрібно зробити, якщо встановлено квартирний лічильник води

Українці нерідко стикаються із завищеними нарахуваннями у комунальних платіжках, у тому числі за воду та каналізацію. Щоб такої неприємності не трапилося потрібно дотримуватися всього одного простого правила. Про це йдеться у матеріалі "24 Каналу".

Щоб уникнути завищених платіжок за централізоване водопостачання та водовідведення, необхідно вчасно передавати показники лічильників. Якщо у квартирі не встановлено лічильник, то нарахування вже йде за нормами споживання.

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

Так, передавати показники лічильників води слід до 28 числа кожного місяця. Зробити це можна будь-яким зручним способом, а саме:

  • через особистий кабінет на сайті водоканалу;
  • за допомогою робота в месенджерах Viber або Telegram;
  • телефоном контакт-центру;
  • у Центрах комунального сервісу (ЦКС) або Центрах обслуговування споживачів за телефоном 247-40-40;
  • під час оплати у банківських установах, вказавши показники у графі платіжного оповіщення.

У разі несвоєчасної подачі показників постачальник послуг самостійно розраховує споживання домогосподарства на підставі середньодобових даних за попередні періоди. В результаті сума може виявитися відчутно вищою, ніж фактично має заплатити споживач.

Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube
Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube

Крім того, власники квартирних лічильників води зобов'язані стежити за їх міжповірочним періодом. Несвоєчасна перевірка лічильника також загрожує додатковими витратами. Прилад, який не пройшов повірку, вважається недійсним, тому його показники не враховуються при формуванні рахунків і в результаті суми у платіжках можуть виявитися завищеними.

Джерело матеріала
loader
loader