Instagram оновлює свої правила, аби більше поширювати контент авторів з невеликою аудиторією
Instagram оновлює свої правила, аби більше поширювати контент авторів з невеликою аудиторією

Instagram оновлює свої правила, аби більше поширювати контент авторів з невеликою аудиторією

Соціальна мережа Instagram, яка належить Meta, оновлює свій алгоритм з метою зрівняти можливості охоплення всіх авторів. У межах нововведень платформа позначатиме контент, який репостять користувачі, а також видалить агрегатори вмісту з рекомендацій

Про це повідомляє Tech Crunch.

У матеріалі йдеться, що соцмережа прагне надати всім авторам Instagram рівні умови щодо охоплення аудиторії завдяки новим змінам, які впровадять протягом наступних кількох місяців. Зазначається, що сторінки з великою кількістю підписників і ті, які публікують популярний контент, отримують найбільші охоплення на платформі.

За словами Instagram, буде запроваджений новий спосіб сортування рекомендованого контенту для користувачів - він показуватиме відповідні продукти невеликій аудиторії, які їй можуть сподобатись. 
Надалі якщо багато людей взаємодіятиме з контентом, найкращий продукт відображатиметься дещо ширшій аудиторії. Платформа вважає, таке нововведення створить рівні умови щодо охоплення для авторів.

Водночас якщо Instagram виявить два аналогічних типів вмісту - рекомендуватиме лише оригінальний допис.

Також платформа має на меті позначати репости нікнеймом оригінального автора - його зможуть побачити підписники того акаунта, який і зробив репост. Зараз, як зазначає Instagram, обліковий запис, який поширює допис, може видалити маркування.

"Цілком можливо, що в майбутньому Instagram не дозволить авторам видалити мітку", - додає видання.

Також зміни алгоритму соцмережі поширяться і на сторінки, що поширюють меми, та облікові записи, які поширюють контент інших облікових записів. Згідно з новими правилами, акаунти, які неодноразово публікують контент інших авторів без його покращення, у найближчі місяці не потраплятимуть в рекомендації.

  • 30 квітня Європейська комісія розпочала перевірку Facebook та Instagram, що належать Meta, через недостатню протидію російській дезінформації.
Теги за темою
Суспільство
Джерело матеріала
loader
loader