Коли замінити лічильник вигідніше, ніж пройти повірку: ознаки несправності водоміра
Коли замінити лічильник вигідніше, ніж пройти повірку: ознаки несправності водоміра

Коли замінити лічильник вигідніше, ніж пройти повірку: ознаки несправності водоміра

Є п'ять основних ознак несправності лічильника води

Повіряти лічильники води потрібно раз на чотири роки. Зазвичай виробники визначають терміни роботи приладів у 10-15 років.

Фахівці зазначають, що якщо прилад обліку був встановлений коректно, він може пропрацювати і 20 років проходячи повірки. При цьому є конкретні ознаки, коли водомір є несправним. Серед них те, що коли кран з водою відкривають, індикатор не обертається. Причиною може бути пошкодження механізму або засмічення крильчатки та фільтрів.

Найбільш поширеними видимими ознаками несправності водоміра є:

  • вода або конденсат під склом лічильника
  • між кришкою лічильника та корпусом просочуються краплі води
  • пошкоджена пломба чи пломбна нитка;
  • обсяги підрахованої води різко збільшилися або зменшилися, хоча споживання лишилось на тому ж рівні
  • при використанні води показання лічильника не міняються.

Якщо власник лічильника бажає замінити прилад на новий, він оплачує окрім вартості нового лічильника, розпломбування старого та опломбування нового приладу обліку. Якщо ж лічильник відправили на повірку, а він її не пройшов — до цих витрат додається ще вартість повірки.

Джерело матеріала
loader
loader